Služby zákazníkům

Pravidelná osobní návštěva obchodního zástupce, objednávka

Obchodní zástupce aktivně v dohodnutých intervalech (týdně, čtrnáctidenně) navštěvuje naše zákazníky. Informuje zákazníka o speciálních akcích, letákových akcích , podává informace o nově nabízeném zboží, řeší případné reklamace a další záležitosti ke spokojenosti zákazníka. Objednávku lze učinit osobně u obchodního zástupce, telefonicky u operátorky, mailem a faxem do 22.00 hodin, 48 hodin před dodávkou zboží.

Doprava zboží k zákazníkovi

Doprava zboží  je zdarma. Zboží je dodáváno zpravidla dle rozvozního plánu (pravidelný dohodnutý den v týdnu) do 48 hodin od objednávky. Zboží je zákazníkovi složeno na místo, které si přeje tak, aby s dodávkou zboží nemusel vykonávat žádnou pracovní činnost. Auta jsou vybavena chladícím zařízením.

Komplexní sortiment zboží

Nabízíme cca 2500 položek potravin, alkoholických a nealkoholických nápojů včetně chlazených potravin. Komplexní sortiment urychluje zásobování a  šetří zákazníkův čas. Zboží, které je baleno ve  větším počtu  kusů, dělíme na počty, které naleznete na těchto stránkách, v části katalog nebo ceník zboží. U počtu ks v balení je v závorce uveden počet kusů na jaký je sortiment dělen.

Ceny, slevy, akce

Ceny za které prodáváme jsou neustále porovnávány s konkurenčními nabídkami a udržovány v příznivých cenových relacích. Slevy a případné bonusy jsou poskytovány na základě odebíraného množství zboží. Pravidla pro přidělování slev a bonusů sdělí obchodní zástupce při osobní návštěvě. Do akcí které probíhají každý měsíc nasazujeme pravidelně cca 300 druhů zboží.

Platba stravenkami

Nabízíme zákazníkovi možnost platby za dodané zboží stravenkami v době dodávky. Zákazník si tak ušetří shromažďováním stravenek čas, vyúčtovací agendu a odnos na poštu včetně nákladů za poštovné. Nemusí čekat 14 dnů a déle na proplacení stravenek a může tyto prostředky obratem použít na zaplacení dodávky zboží. Přijímáme stravenky společností GASTRO PASS, Chegue Dejeuner, Tiket Restaurant. Svůj záměr platit stravenkami oznámí zákazník při objednávce. Služba je zpoplatněna 6,9%.

Dělení kartonů

Některé zboží s větším počtem kusů v kartonu dělíme na menší počet na základě předchozích zkušeností a potřeb našich zákazníků. Počet dělitelnosti je uveden v katalogu v závorce za počtem zboží v kartonu.

Aktivní telefonická objednávka

Pokud má zákazník zájem o aktivní telefonickou objednávku, je zařazen do skupiny zákazníků objednávaných po telefonu. Pracovnice telefonního centra nebo obchodní zástupce se zákazníkem dohodne den a hodinu kdy mu zavolá a uzavře s ním objednávku za pomoci sofistikovaného programu, který zohledňuje potřeby každého konkrétního zákazníka.

Dodávka na zjednodušený daňový doklad

Zboží na přání dodáváme na tzv. zjednodušený doklad bez identifikace zákazníka a bez uzavřeného identifikovaného písemného vztahu i nepodnikající osobě.